de med å slippe ut finker kan gå bra jeg gjore de før to styk er ok 4 kan gå og også 6 men 16 stk

de hadde jeg likt og sett, man skal jo greie og holde øye med dem, apropo om dem liker de de gjør dem sikert om du ikke er der

merker jeg i volieren min nede også de er jo full kaos om jeg går inn der dem er, å finker senerelt blir jo rede bare du går bort i buret, de at du greide og ta dem inn med henda de er utrolig, hadde jeg aldri greit, har griet de med noen av mine men da har dem vere veldi sløve og skulla i karantene bur eller noen av dem som er litt tamme, ene kanarien min gjør de han kommer på hånda
når du slipper ut dine 16 sebrafinker villa jeg heller delt dem opp i 2-3 grupper så du har 5-5 og 6 ute sammen får plutseli så er dem borte, om de er på et rom eller stua, får de er evt mange plasser dem kan dette bak og når de flyr 16 styk så er de ikke lett og fylle med alle, jeg har på de meste hatt ute 4 finker, men de er best med voliere, da slipper man de, jeg har parakitter løse 2 undulater, 1 kongeparakitt og tre nymfer men dem sitter enten på skuldra mi eller på gardin stanga, å så sjer de at nymfene går å bader i akvariumet om jeg tar av loket..