Sorthodet dvergpapegøye

Moderator: lillemeg

Sorthodet dvergpapegøye

Innlegg Danica Ons Jul 14, 2010 10:33 pm

Jeg så et par sorthodet dvergpapegøyer i stad.og de var jo så utrolig fine. :) er det noen her som kjenner til hvordan de er? Ettersom jeg har forstått,så er de kanskje ikke fullt så bråkete som de rødhodete?! Jeg lurer litt på om jeg kunne tenkt meg et par av de,for det var noen utrolig pene fugler :) Jeg ble også overrasket over at de var såpass små. :D Og en annen ting..Hvilke andre fuglearter kan de gå sammen med?
Danica
Egg
Egg

Re: Sorthodet dvergpapegøye

Innlegg JO-JO12 Man Jul 26, 2010 11:30 am

Jeg vet ikke noe serlig om dver papegøyer man man kaller dem love bird`s så vis du skal bare ha en så må du være mye med den :lol:

men jeg har hørt at de er litt vanskelige å temme.ah jeg hvet ikke :?
men de kan jo gjøre mange kule triks. :lol:
JO-JO12
Egg
Egg

Innlegg kristoffer Man Jul 26, 2010 6:35 pm

de er kosete fugler, e jeg har hatt en hunn het amigo. gutte navn, men samma de. kjmpe sinl men sur som fa** :lol:

men de er helt opp til hver indevid, har også hatt en til ikke tam, den tok live av en rosenhoda dvergpapegøye da de viste sei at partneren var en av samme kjøn så ja jeg hvet ikke de kan vere min erfaring som nå er veldig dorilg får alle er ikke sån. men jeg vil heller abefale fisher når de kommer til dvergpapegøyer..
Brukerens avatar
kristoffer
Struts
Struts

Innlegg Danica Man Jul 26, 2010 10:49 pm

Så det er forskjell på sorthodet og fisher i oppførsel? Dette er så vanskelig :? Jeg har falt helt for den sorthodete..Men fisher er utrolig fin den også da :lol: Jeg tenkte å skaffe en først,for å prøve å få den tam,og så skaffe en seinere så den får selskap :D
Danica
Egg
Egg

Gå til Papegøye

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest