Det enkle er ofte det beste....
Moderator: lillemeg

kimhorten skrev:Når det gjelder det porgrammet som Amazed nevner.. så må jeg jo si at jeg er enig... Jeg sitter da spesielt og tenker på den stakkars høna... For dere som husker denne episoden....
Det enkle er ofte det beste....

Gouldsie skrev:Jeg føler meg mye tryggere på at min fugl får best mulig behandlig hos en ekspert enn hos en annen en, i Norge har jeg et generellt inntrykk av at andre veterinærer enn ekspertene innefor fugl har generell dårlig kunnskap om fugl.
Det beste er å selv ha en generell god kunnskap om din fugl, lese om eventuelle sykdommer, forebygging og behandling av disse, ved å fortelle dine observasjoner og antagelser til dyrlegen hjelper du da denne langt på vei til å stille riktig diagnose. I så måte er mitt intrykk at Molu er veldig flinke til å lytte på eieren og ta hensyn til disse.
Det er mye feildiagnoser ute å går både når det gjelder mennesker og dyr, desverre. Jeg tror dette kunne vært minsket dramatisk dersom eierene selv setter seg mer inn i sykdommer og hva som kjennetegner disse.
Googler du litt rundt på nettet så finner du ganske mye informasjon bare her, spesiellt på engelsk.Lykke til.
![]()
Kan fuglen din ha fått i seg noe giftig f.eks?

Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot] og 1 gjest