Sebrafinkene mine legger egg nå :D

Moderator: lillemeg

Re: Sebrafinkene mine legger egg nå :D

Nytt innlegg kristoffer Søn Jan 24, 2010 11:49 pm

ok de er bra, men bare de og titte inn kan forstyre :roll:

de er jo noen par man ikke kan se på en gang når di er i hekk, men dette jelder ikke sebrafinker men dem skal ha mye fred. og dem merker dei selv om du bare titter de er jo de som er og forstyre,

husker når jeg hadde et kull på mine båndfinker da så jeg ikke på dem en gang selv når dem var ute av red eog spiset så så jeg aldri på dem, eller fulte med dem, da gikk jeg kunn på tiden jeg telte dager og plutselig kunne jeg høre ungene, men og mer og så plutselig så jeg att jeg hadde to søte så unger som fly rundt i buret =o)
Brukerens avatar
kristoffer
Struts
Struts

Nytt innlegg Tina92 Man Feb 08, 2010 8:00 pm

Nå er de tre sebrafinkungene 2 uker, og de har fått de fleste fjærene tror jeg. Hvor gamle må de være for jeg kan se kjønn på de? :)
Min Hjemmeside:
http://www.roislis.com
Handler for det meste om mitt kaninoppdrett, men jeg har nå tenkt til og oppdatatere slik at det også kommer til og handle om fuglene jeg har.
Tina92
Fugleunge
Fugleunge

Nytt innlegg kristoffer Man Feb 08, 2010 10:53 pm

hvet ikke de er forselig, jeg ser de nesten med en gang, men venter du 2-3 uker så skal hannene bjund eog få tegningene sine, man kan se at stripene på bryste kommer og kinnflekkene. men de er 2-3 uker etter dem har forlat rede.
Brukerens avatar
kristoffer
Struts
Struts

Nytt innlegg Tina92 Man Feb 08, 2010 11:34 pm

kristoffer skrev:hvet ikke de er forselig, jeg ser de nesten med en gang, men venter du 2-3 uker så skal hannene bjund eog få tegningene sine, man kan se at stripene på bryste kommer og kinnflekkene. men de er 2-3 uker etter dem har forlat rede.

Ok, takk :) Alle tre ser helt like ut nå. De blir like lyse, kraftige og pene som foreldrene :) Var det du som var interessert? Er mulig jeg har en som blir til overs :)
Min Hjemmeside:
Handler for det meste om mitt kaninoppdrett, men jeg har nå tenkt til og oppdatatere slik at det også kommer til og handle om fuglene jeg har.
Tina92
Fugleunge
Fugleunge

Nytt innlegg kristoffer Tir Feb 09, 2010 12:06 am

de er mulig jeg er intresert i en ja. men de kommer ann på om de blir en hunn eller hanne. trenger ikke flere hanner egentlig. legg utt noen bilder av dem da.
Brukerens avatar
kristoffer
Struts
Struts

Nytt innlegg Tina92 Tir Feb 09, 2010 7:16 am

kristoffer skrev:de er mulig jeg er intresert i en ja. men de kommer ann på om de blir en hunn eller hanne. trenger ikke flere hanner egentlig. legg utt noen bilder av dem da.

Den er grei ;) Ja, jeg kan legge ut noen bilder da de har blitt litt større :)
Min Hjemmeside:
Tina92
Fugleunge
Fugleunge

Forrige

Gå til Finkefugler

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest